Την Κυριακή 18 Μαΐου, στις 18:45, στη είσοδο του Ξενοδοχείου «Ελπίδα» στις Σέρρες, δέχθηκα, από Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και πρώην Υπ. Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Σερρών, απρόκλητα, αήθη και συκοφαντική επίθεση.

Είναι γεγονός, πως αποδέχομαι πάντα κάθε είδους, ύφους και επιπέδου σχόλια από όλους ανεξαιρέτως, δεν επιτρέπω όμως σε οποιοδήποτε, να αμφισβητήσει την εργατικότητά μου, την αξιοπιστία μου, την κοινωνική μου θέση.

Δεν επιτρέπω σε κανέναν, να μου λέει τι θα γράψω, πως θα το γράψω, γιατί θα το γράψω και πως θα αυτοπροσδιορίζομαι.

Όλος μου ο βίος, όλη μου η πορεία, πολιτική, επαγγελματική, κοινωνική, υπήρξε, είναι και θα συνεχίσει να είναι διαφανής και κρυστάλλινη.

Κάποιοι, νομίζουν πως με τη λογική των Τραμπούκων και των Κοτσαμπάσιδων, θα ελέγξουν ξανά το ΠΑΣΟΚ. Πλανήθηκαν, Πλάνη οικτρά.

Για την ιστορία, να αναφέρω πως παρόντες ήταν και δύο πρώην Υποψήφιοι Βουλευτές του Κινήματος, οι οποίοι και φυσικά εξεπλάγησαν από τη συμπεριφορά του «Συντρόφου»

Αντώνης Κωνσταντίνου
Πολιτευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Σερρών

ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ (ο) ο ασχολούμενος συστηματικά με την πολιτική, πρόσωπο που επιδιώκει αιρετή αρχή και ιδ. Βουλευτικό αξίωμα.

Πηγή: «Ελληνικό Λεξικό Τεγόπουλος-Φυτρακής»

