Στις 9 Ιουνίου 2010, υπέβαλα την Υποψηφιότητά μου στην Επιτροπή Ανάδειξης Υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ για την εκλογή μου ως Αντιπεριφερειάρχης της Διοικητικής ενότητας των Σερρών.

Η Υποψηφιότητά μου αυτή, είναι μία βαθύτατα πολιτική απόφαση, και πηγάζει μέσα από την πίστη μου για την ανάγκη δημιουργίας ενός καλύτερου και ουσιαστικότερου Κράτους, μίας καλύτερης και ουσιαστικότερης Δημοκρατίας, με θεσμούς αξιόπιστους και αδιάβλητους, με υποχρεωτική λογοδοσία όλων όσων ασκούν εξουσία, προς τον Λαό.

Αποφάσισα να ασχοληθώ με τον 2ο βαθμό της Αυτοδιοίκησης, έχοντας επίγνωση των δυσκολιών και των ιδιαίτερων προβλημάτων που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσω.

Πιστεύω, πως με τις γνώσεις μου, την επαγγελματική και συνδικαλιστική μου εμπειρία, θα μπορέσω να είμαι χρήσιμος και ωφέλιμος στον Τόπο μου.

Τα προβλήματα της Βορείου Ελλάδος -εν γένει- και της Κεντρικής Μακεδονίας -ειδικότερα- τα γνωρίζω “από πρώτο χέρι” λόγω της συνδικαλιστικής μου ιδιότητας ως Γενικός Γραμματέας της Ενωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορ. Ελλάδος (ΕΕΔΕΒΕ).

Πιστεύω πραγματικά, πως η νέα Διοικητική Μεταρρύθμιση που φέρει ο “Καλλικράτης”, κουβαλά δομές και αξίες μίας νέας εποχής, που όλοι μας, οφείλουμε να υπηρετήσουμε, παραμερίζοντας τα όποια μικροκομματικά συμφέροντα.

Άλλωστε, το συμφέρον της Πατρίδας, είναι το συμφέρον όλων μας και για αυτό θα συνεχίσω να αγωνίζομαι.

Καλό Αγώνα και Καλή Επιτυχία σε όλους.

Αντώνης Κ. Κωνσταντίνου

