Σχόλιο στο blog Serraia σχετικά με το άρθρο μου «…αυτό είναι χάρισμά σας στα μούτρα τα δικά σας…»
Ανώνυμος είπε…Τι μα…κιες είναι αυτές; Έχει και το θράσος να αυτοαποκαλείται «πολιτευτής»!!! 13 Φεβρουαρίου 2011 11:57 π.μ.

Κάποτε, είχα πει, πως η μοναδική ψήφος που ελέγχω, είναι η δική μου και πως αυτό μου δίνει το δικαίωμα, να εκφράζομαι και να μπορώ να αγωνίζομαι για το δίκαιο των συνανθρώπων μου.

Προφανώς, αυτή η στάση, ενοχλεί την νομενκλατούρα και τα τσιράκια της.

Ήμουν, είμαι, και θα συνεχίσω να είμαι συνεπής στις θέσεις μου, ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ !!!

Διαχρονικά, όλες οι Κυβερνήσεις, τους έχουν καταστήσει ομήρους καταστάσεων.

Δεν πήγα ποτέ στα μπλόκα γιατί δεν θέλω να πουλήσω ούτε κομματιλίκι, ούτε πολιτευτιλίκι…προφανώς τα αφεντικά σας το κάνουν αυτό.

Το πολιτευτής, ναι, το δήλωνα την προεκλογική περίοδο, διότι πολιτευτής, είναι αυτός που ασχολείται συστηματικά με την πολιτική.

Για αυτή μου την ιδιότητα, δέχθηκα κατά καιρούς, κριτική την οποία και αποδέχθηκα, γιατί ήταν η άποψή τους, ποτέ όμως, δεν κρύφτηκα πίσω από την ανωνυμία. Άλλοι κρυβόντουσαν και κάνανε -«…ανώνυμη καταγγελία Βουλευτή…!!!» για την οποία έχω προσφύγει στα αρμόδια όργανα και περιμένω το πόρισμα της έρευνα τους.

Κατά τα λοιπά, είμαι εδώ, παρών, με απόψεις και θέσεις, με Φιλ-Ελεύθερη Σκέψη και Αγωνιστική διάθεση για τα Δίκαια των Συμπολιτών μου.

Αντώνης Κωνσταντίνου

