Ετικέτες

, , , ,


Αισθάνομαι την βαθύτατη υποχρέωση, τώρα “που έκατσε η σκόνη και η λάσπη” που μου πέταξαν ο κ. Νικητάκης και ο κ. Ρόσσιος, μετά την παραίτησή μου από το Κόμμα των Ελεύθερων Πολιτών, να τοποθετηθώ και να βάλω τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση.

Όταν, πριν από μια εβδομάδα, έγραφα την επιστολή παραίτησής μου, τόσο από τα κεντρικά όργανα του κόμματος όσο και από απλό μέλος του, ειλικρινά δεν πίστευα ότι οι άνθρωποι που με οδήγησαν σε αυτή μου την απόφαση θα επιβεβαίωναν τόσο θεαματικά τις ανησυχίες που είχα και με έκαναν να παραιτηθώ.

Η δήλωση της παραίτησής μου, ήταν αποκλειστικά και μόνο πολιτική δήλωση και σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε ίχνος μομφής σχετικά με την αξιοπρέπεια οποιουδήποτε. 

Κρίνω σκόπιμο όμως, να σταθώ και να καυτηριάσω τον παραληρηματικό του λόγο που επικαλείται ακόμη και τη γενοκτονία των Ποντίων (!), γεγονός παντελώς ασύνδετο με τον λόγο έκδοσής της ανακοίνωσής της ως άλλοθι για τη μισαλλοδοξία και την εχθρικότητα που εκφράζει.

Το γεγονός ότι δι’ αυτής ο Πρόεδρος ομολογεί δημόσια, εμμέσως μεν αλλά πάντως σαφέστατα, πως ανέθεσε σε μέλος του κόμματος να με παρακολουθεί μετά την αποχώρησή μου από τη συνέλευση της Κύμης, από την οποία πράγματι αποχώρησα γιατί απλούστατα, με προσωπική ευθύνη του Προέδρου, δεν υπήρχε απολύτως κανένα περιθώριο πολιτικού διαλόγου.

Την καισαρική άποψή του ως «Προέδρου – εγγυητή» των θέσεων ενός «Προοδευτικού» κόμματος, οι οποίες, ακριβώς επειδή δεσμευθήκαμε να δημιουργήσουμε ένα κόμμα προοδευτικό και πράγματι δημοκρατικό, είτε θα έπρεπε να διανεμηθούν χωρίς προσωπικές υπογραφές αλλά στο όνομα της Κεντρικής Επιτροπής, ώστε να φαίνεται πως πράγματι απηχούν την πρότασή της προς τη βάση, είτε να συνυπογράφονται από εκείνον που τις συνέταξε και ανέλαβε την ευθύνη της πρότασής τους έναντι του συνόλου.

Αντί αυτού λοιπόν, ο κ. Νικητάκης, αφού πρώτα πήρε την Εγκριτική Απόφαση Εκτελεστικής Επιτροπής επί των Οικονομικών θέσεων του κόμματος, τις ονοματίζει αυθαίρετα “Πολιτικοοικονομικό Μανιφέστο”, κάνει τις δικές του (οικονομολογικά) τροποποιήσεις επί του κειμένου και ζητά να τις αναγνώσω στην εκδήλωση της Κύμης, γεγονός που αρνήθηκα, μιάς και είχα μαζί μου το πρωτότυπο κείμενο που ενέκρινε η Εκτελεστική Επιτροπή, όπως και έκανα.

Τέλος, το γεγονός ότι ο Πρόεδρος ομολογεί δημόσια πως είχε δρομολογήσει την αποπομπή μου μόνο και μόνο επειδή τόλμησα να εκφράσω, τόσο λεκτικά όσο και έμπρακτα, αλλά πάντως σε καμιά περίπτωση δημόσια, τις ισχυρές μου διαφωνίες με τις εντελώς ξένες προς την αριστερά και τη δημοκρατία πρακτικές του δείχνει το μέγεθος και τον βαθμό δημοκρατικότητας που έχει.

Από την άλλη πλευρά, ένας Γενικός Γραμματέας, που μετά την υποβολή της παραίτησής μου, άρχισε να μου στέλνει μηνύματα στο κινητό μου για μηνύσεις και αγωγές, ξεχνώντας όμως πως ο ίδιος στις συζητήσεις μαζί μου συμφωνούσε σχεδόν σε όλα, και παρ’όλα αυτά δε δίστασε να συνταχθεί με τον Πρόεδρο και να ξεχάσει την κριτική που και ο ίδιος ασπαζόταν μόλις εξέφρασα προς τα όργανα τις διαφωνίες μου.

Αυτοί οι «πολιτικοί άνδρες», με αυτή τη δημοκρατική συνείδηση και αυτό το επίπεδο, μπορούν να συνεχίζουν να με υβρίζουν ανενόχλητα. Υπόσχομαι πως ούτε μήνυση θα τους κάνω ούτε θα τους απαντήσω ξανά, εγγράφως ή προφορικώς – και ο λόγος είναι πέρα για πέρα προφανής.

Αγαπητοί φίλοι, πραγματικά εύχομαι να έχω κάνει λάθος και να δικαιωθεί ο αγώνας για την Ελλάδα που όλοι μαζί ξεκινήσαμε και τον οποίο, με την αγνότητα και την αγωνιστικότητα που διακρίνει τους περισσότερους από σας, εσείς συνεχίζετε μέσα από τις τάξεις του κόμματος των Ελευθέρων Πολιτών.

Μετά από όσα προηγήθηκαν, όμως, δε διατηρώ πλέον καμιά αμφιβολία ότι ο κοινός μας αγώνας έχει δυστυχώς μετατραπεί σε ομαδική πορεία προς την ανυποληψία και την απαξίωση από τον Ελληνικό Λαό.

Σας εύχομαι ειλικρινά κουράγιο και καλή τύχη με τις επιλογές σας.

Αντώνης Κωνσταντίνου

